تک باکس واقعا تکه

بازم سلام خدمت همه دوستای خوبم


این بار با یک سایت عالی دیگه در خدمتتون هستم


سایتی که اینبار میخوام خدمتتون معرفی کنم سایت عالی تک باکس هستش که حدود سه ماه از آغاز فعالیتش میگذره و تا به امروز 2646000 تومان پرداختی داشته.

یکی از خوبی این این سایت اینه که میزان ارزش کلیک ها استاندارد برای اعضای عادی 11 تومانه که 1 تومان از بقیه سایتها بیشتره.

از خوبی های دیگه این سایت سرعت پرداخت عالیش هست که مدرکشو در تصویر زیر مشاهده میکنید


http://s2.picofile.com/file/7181619565/New_Bitmap_Image_10_.bmp


آینده ی این سایت به نظر من عالیه

من بهتون پیشنهاد میکنم که توی این سایت عضو بشین چون حتی با عضویت استاندارد هم درآمد مناسبی ان شاءالله خواهید داشت.


به امید موفقیت برای شما


نظرات 2 + ارسال نظر
محمدرضا پنج‌شنبه 3 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 07:50 ب.ظ http://parshit.com/ref-207.html

با پارس هیت می توانید آمار سایت ، تعداد گوگل پلاس ، لایک فیس بوک ، توییت سایت خود را بالا ببرید.
با پارس هیت آمار و محبوبیت وبلاگ ، وبسایت و یا فن پیج خود را افزایش دهید
برای اطلاعات بیشتر و ثبت نام به سایت زیر مراجعه کنید.

مریم پنج‌شنبه 3 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 11:24 ب.ظ

ممنون برای معرفی سایت

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد