با ایباکس کسب درآمد در اینترنت را تجربه کنید

سلام به عزیزانی که منت گذاشتن و از این وبلاگ دیدن میکنند


من قصد دارم هر دفعه یک سایت کلیکی به شما معرفی کنم که بابت کلیک بر روی تبلیغات به شما پول نقد میده.

البته این نکته رو باید توجه داشت که کار با سایتهای کلیکی خودش یک کار مستقلی است و تنها با صبر و پشتکار میتوان به درآمدهای ملیونی دست پیدا کرد.

یکی از بهترین راهها برای درآمد بیشتر از این سایتها ارتقاء عضویت به طلایی هستش که باعث بالا رفتن ارزشهای کلیکهای شما و زیرمجموعه های مجازیتان از 4 تومان به 10 تومان می باشد.

نگران هزینه های اجاره و ارتقاء عضویت نباشید چون خیلی زود(حدود یک ماه) همه ی هزینه ها برمیگرد و بقیه ی درآمدتان سود خالص خواهد بود.

من خودم در سایت ایباکس ماهینانه 300هزار تومان درآمد ناخالص دارم و خدا رو شکر خیلی راضی هستم و این سایت درآمد رو به محض درخواست پرداخت میکنه و نهایتش 3 یا 4 ساعت طول بکشه که پرداخت کنه.

پس تا دیر نشده فرصت رو از دست ندید و توی این سایت فوق العاده عالی عضو بشید و با کلیک های هر روزه به درآمد خوبی برسید.



نظرات 4 + ارسال نظر
کسب درآمد 100 جایزه جمعه 29 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 01:49 ق.ظ http://www.100jayeze.blogsky.com/

نظرتان در مورد کسب درآمد سایت ما چیست؟

سیدمسعودمحمودی دوشنبه 23 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 01:41 ب.ظ http://mammasuod.vcp.ir

تبریک میگم شکیبا جان و برات ارزویه موفقیت دارم .

ممنون
منم برای شما آرزوی موفقیت دارم

vahid سه‌شنبه 24 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 03:47 ب.ظ http://shilat88.mihanblog.com

سلام دوست عزیز
این در آمد 700تومانی با ای باکس پس از چه مدت فعالیت برات بوجود آمده ؟اگر یک محبتی کنی یکم راهنمایی کنیم ممنون میشم من نیاز شدید و مبرم مالی دارم >

پاسختون رو دادم

بیتا چهارشنبه 16 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 10:46 ب.ظ

سلام. منم به راهنمایی احتیاج دارم. چطور با این کلیک ها و این درآمدهای کم میشه به جایی رسید؟ زیرمجموعه خریدن رو چطور شروع کنیم؟ مجازی؟ اجاره؟ یا واقعی؟ کدوم بهتره و زودتر به نتیجه میرسه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد